Societatea de transport public local URBIS SA Baia Mare informează că, începând de ieri, aplicația 24pay nu va fi operațională pentru achiziția de titluri de călătorie, ca urmare a unor lucrări de mentenanță neprevăzute efectuate de furnizorul serviciului.
Potrivit reprezentanților URBIS, pauza tehnică este estimată la aproximativ trei zile, perioadă în care călătorii nu vor putea cumpăra bilete prin intermediul aplicației.
„Titlurile de călătorie deja achiziționate își păstrează valabilitatea și pot fi utilizate fără probleme. În plus, secțiunea destinată elevilor rămâne funcțională pe durata lucrărilor”, se arată în comunicatul transmis de societate.
Pe durata întreruperii, biletele pot fi achiziționate direct din mijloacele de transport, de la POS-urile instalate în autobuze și troleibuzele URBIS SA.
Reprezentanții operatorului de transport își cer scuze pentru disconfortul creat, subliniind că situația este independentă de activitatea URBIS SA și că funcționalitatea completă a aplicației 24pay va fi restabilită imediat după finalizarea lucrărilor.
