joi, septembrie 19, 2024
No menu items!
AcasăȘtirea zilei„The Wild Corner of Europe” (Colțul sălbatic al Europei)

„The Wild Corner of Europe” (Colțul sălbatic al Europei)

În locul controversatei „frunze de 900 de mii de euro”, un britanic îndrăgostit de România propune un nou logo pentru țara noastră.

„România are nevoie de un nou logo turistic. Nu este suficient să spunem că avem copaci și, (întâmplător), cel mai mare număr de defrișări ilegale din Europa. Este ultima zonă cu adevărat sălbatică, cu cea mai mare pădure mixtă și cu două treimi din prădătorii de vârf ai Europei. România este, de asemenea, o țară cu o istorie complexă, de mii de ani, și o moștenire culturală diversă, care datează dinainte de daci. Din acest motiv am creat un nou logo, pentru a încerca să reflectăm aceste aspecte importante”, a explicat Charlie Ottley pledoaria sa pentru un nou brand de țară, care să fie promovat prin mesajul „The Wild Corner of Europe” (Colțul sălbatic al Europei).

Cine este Charlie Ottley?

Unul dintre cei mai mari promotori ai României peste hotare  Realizatorul celebrelor documentare „Wild Carpathia”, „Flavors of Romania” sau „Wild Danube”. Distins cu Crucea Casei Regale a României Premiat pentru cea mai bună campanie de promovare a țării noastre peste hotare.

Jurnalist, prezentator de televiziune, regizor și poet, Charlie Ottley s-a născut într-un mic sat din comitatul Hampshire, Marea Britanie. De trei ani locuiește tot într-un sătuc, de această dată în Șirnea, județul Brașov, unde și-a cumpărat o casă tradițională.

ARTICOLE SIMILARE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisment -
Nord Consulting Borsa

Cele mai populare

Comentarii recente